Počátek v devadesátých letech
První sofistikované náznaky digitálního marketingu historie přisuzuje počátku devadesátých let minulého století.
Původními médii, v jejichž rámci se tehdy začala objevovat online propagace, byl e-mail a první vyhledávací systém jménem Archie. V roce 1993 přišel v rámci daného systému na svět otec dnešních internetových bannerů, které dnes všichni důvěrně známe.
Online marketing však začal nabírat nezastavitelné tempo až v
novém tisíciletí, kdy se jedním z hlavních milníků stal rozvoj
takzvané funkce Cookie, jež v současné době každým dnem sbírá
data týkající se chování uživatelů internetu. Následující
invence v podobě Google AdWords a sociálních sítí představovaly
benzín do ohně tohoto fascinujícího oboru.
Propagace je věda
Současná doba nabízí neuvěřitelné množství nejrůznějších médií a prostředků, díky nimž lze získat spoustu zákazníků. Není proto divu, že se pouze na našem trhu pohybují stovky a stovky profesionálních agentur, které pomáhají podnikatelům s rozvojem jejich činnosti.
Dobrým příkladem je třeba digitální a SEO agentura Lucky Brand, jež se sice specializuje na odvážné start-upy, ale problémem není ani kooperace s již zavedenými firmami. Jestli máte v plánu proniknout do tajů fascinujícího světa marketingu, podívejte se na stránky pod vloženým odkazem.
Článek není historický text a informace v něm uvedené nemusí vyjadřovat názory redakce.