Anekdoty, zlatem placené.
Před časem šla Amerikou tato anekdota:
Ve Fort Worth na Broadway hořel mrakodrap. Plameny vyšlehly z přízemního skladiště benzinu a proto byl zakrátko celý dům v jednom ohni. Lidé z nižších pater mohli včas utéci, ale v podkroví bydlel agent továrny na gumové podpatky a tomu již nezbyl čas na seběhnutí po schodech.
Milý agent se dlouho nerozmýšlel, ve dvacátém poschodí otevřel okno a rovnýma, nohama skočil na betonovou ulici. Sletěl dolů jako šipka, ale sotva dopadl, odrazil se od dlažby a letěl znovu nahoru. A nyní to šlo nahoru a dolů, ráz na ráz. Lidé na ulici celí užaslí dívali se na neobvyklé divadlo.
Čím to je, že nešťastník vždy se od dlažby odrazí a letí znovu nahoru? Hodiny plynuly a zoufalec zatím skákal dále. Dům dávno dohořel a muž skákal ještě. Na záchranu nebylo pomyšlení a tak konečně zželelo se divákům nešťastného muže a zastřelili ho. Jinak prý by ve vzduchu umřel hlady.
Po ráně se uskákaný muž zhroutil a těžce dopadl na dlažbu. Teprve nyní se zjistilo, proč nebožák nemohl bez odrazu dopadnout!.
Měl na svých střevících gumové podpatky značky „Gama“ a to bylo jeho neštěstím. Jak dopadl, vyhodily ho pružné podpatky zpět. Byla to anekdota čistě americká, ale měla svůj účinek. Podpatky Gama měly reklamu.
Takových a podobných anekdot kolovalo pak mnoho. I král automobilů, Henri Ford, měl své anekdoty a to zlatem zaplacené. Americká reklama je prostě důsledná a originelní a proto i velice účinná.
témata článku:
Diskuze k článku „Nejpodivnější reklama na boty, jakou jste kdy viděli“