Papírové krabice změnily zásilkový obchod a ten zas změnil je (PR)

článek je inzerce, nejde o historický text
Pamatujete si na první e-shopy? Pokud jste patřili mezi pionýry v oblasti online nakupování, tak jste určitě zažili zásilku doručenou v krabici od bot, které si loni koupil majitel e-shopu, vystlanou starými novinami a mnohdy ani nepřelepenou páskou, pouze nedokonale provázanou starým nastavovaným provazem. Takto už moderní zásilky nevypadají.

Moderní papírové krabice a obalové materiály zvýšily úroveň zásilkových služeb

Díky firmám nabízejícím obalové materiály se kvalitní balení zásilek stalo snadno dostupným pro každého.

Nejen pro velké zásilkové firmy, které si mohou nechávat vyrábět obaly na klíč, ale i pro ty nejmenší prodejce, či pro prodejce velice specifického sortimentu. Papírové krabice umí ochránit i tak citlivé a specifické zboží, jako je sklo – tedy třeba lahve s vínem či různé potraviny ve skle. Výrobci počítají i s přepravou citlivého a dlouhého rostlinného materiálu. Nechat si zásilkou poslat dvoumetrový strom není žádný problém. S dobrým doplňkovým materiálem, s různými výztuhami a výplněmi, dokážete snadno a bezpečně poslat cokoliv.

Papírové krabice 2.0 aneb pokrok v zasílání je tady

Fascinující je, jak pokrokovou se krabice v posledních letech stala. Vlastně se do ní promítají i zákony. Třeba právo zákazníka na vrácení zboží do 14 dnů při nákupu zboží mimo provozovnu.

I zde papírové krabice vyřešily problém se zasíláním. Patentovaná papírová krabice Return®. Box má v sobě inteligenci nejen pro bezpečné doručení zboží zákazníkovi, ale i pro vrácení zboží zákazníkem ve stejném obalu zpátky se všemi potřebnými náležitostmi.

Tuto krabici lze využívat v režimu „vyzkoušet“, ale i „půjčit a vrátit“. Hodí se tedy i pro různé půjčovny drobnějšího zboží – například fotoobjektivů, menšího nářadí, knih apod. Zákazníci už nemusí řešit, kde vzít vhodnou krabici pro zpětné zaslání (ta běžná se obvykle při rozbalování poškodí).

Krabice Return® Box mají bezpečnostní samolepicí uzávěr, integrovaný trhací proužek pro snadné otevření krabice a taktéž jednoduché zpětné uzavření pomocí samolepicího pásku. Tato krabice usnadňuje celý zásilkový proces a současně snižuje náklady na straně zákazníka i online prodejců či poskytovatelů služeb. Unifikovaný rozměr krabic šetří též místo při dopravě a skladování, což je rovněž příznivé pro ekologii.

Chytré obaly šetří životní prostředí

Už jste to nejspíš zažili. Přijde vám malá součástka v krabici plné výstelky, kam byste hravě zabalili i svého maxi psa. Prověřili jste to osobně, když jste jej v této krabici našli spokojeně pospávat. Online prodejci však mají možnost se i v těchto záležitostech chovat ekonomicky a ekologicky. Nejenže je na trhu obrovský výběr různých velikostí krabic, existují i krabice, jejichž velikost si lze dle potřeby snadno přizpůsobit aktuální potřebě. Firmám to přináší velké výhody. Nemusí logisticky zajišťovat práci s mnoha druhy obalového materiálu. Balič krabici vždy velikostí snadno přizpůsobí. Menší velikost krabice pak snižuje náklady na skladování i dopravu.

Obálky nejsou minulostí

Dopisy si už poštou sice posíláme minimálně, obálka ale rozhodně nezanikla. Moderní obálky se přizpůsobily době a mnohdy nahradí při zasílání krabice. Hodí se pro posílání oblečení, módních doplňků, šperků, ale třeba i součástek – například těch pro IT. Bublinkové obálky totiž perfektně ochrání i citlivější zboží. Jsou přitom levnější, pokud jde o jejich pořizovací náklady i zasílání.

Lepicí pásky jako bezpečností prvek i reklamní nosič

Moderní „doba zásilková“ změnila i lepicí pásku. Tradiční lepicí pásky z papíru dnes mají spousty variant. Po době PVC pásek se papír opět vrátil, umožňuje totiž snadnější recyklaci kartonů bez nutnosti odstraňování plastové pásky.

Papírové i plastové pásky se již používají bez výjimky, takže zcela nahradily vázání balíků provazem, které bylo tak charakteristické pro dobu minulou. Potištěné lepicí pásky se staly navíc součástí marketingového mixu firem. Umí informovat o slevách a akcích, udržují vztahy se zákazníky a podporují branding firmy.



Článek není historický text a informace v něm uvedené nemusí vyjadřovat názory redakce.


datum vydání:
24. května 2020


 

Líbí se Vám naše původní historické články? Sledujte nás na Facebooku nebo pomocí RSS kanálu!




Všechny historické články jsou 100% reálné! Zveřejňujeme je tak, jak byly napsány v době původního vydání.
V historických článcích nejsou prováděny žádné jazykové úpravy podle dnešního pravopisu.

Námi vydávané historické texty, fotografie a obrázky pocházejí z právně volných zdrojů.

Upozorňujeme, že na naši digitalizaci historických zdrojů a kolorování fotografií se již autorská ochrana vztahuje!
Pokud od nás chcete nějaký obsah přebírat, tak nás prosím nejdříve kontaktujte pro domluvení podmínek. Děkujeme za pochopení.

© 2011 - 2024 Bejvávalo.cz
ISSN 2570-690X

Magazín Bejvávalo.cz je již od počátů svého fungování v roce 2011 provozován
na originálním redakčním systému z dílny Perpetum web design.