Jestliže provozujete internetový
obchod, zřejmě jste si povšimli, že spousta zákazníků dává ruce pryč od
dobírky. Důvod je jednoduchý. Dobírka je mnohem dražší. Zákazníci však chtějí
ušetřit, a proto raději převedou peníze online, neboť v takovém případě je
poštovné o zhruba 40 korun nižší. Stejně tak je dobírka nevýhodná i pro vás
jakožto majitele e-shopu, protože hrozí, že si zákazník zboží nevyzvedne, což
jsou pro vás pouze náklady navíc.
Co je platební brána?
Pokud máte internetový obchod, určitě platební bránu zaveďte, ušetříte si tím spoustu práce i vy. Během několika sekund vidíte, že zákazník objednávku uhradil, tudíž můžete zboží okamžitě připravit k expedici. Proces doručení se výrazně urychluje.
Pokud bychom měli porovnat platební bránu s převodem peněz na účet, tak platební brána je opravdu okamžitá. Znamená to tedy, že se peníze převedené skrze platební bránu objeví na vašem účtu okamžitě. Zatímco v případě klasického převodu na účet musíte jeden až dva dny, než se peníze na váš účet připíšou.
Platební brána využívá šifrované
komunikace, tudíž se nemůže stát, že by komunikaci někdo odposlechl, aby získal
číslo platební karty. Dokonce ani vy jako obchodník nevidíte čísla platebních
karet svých zákazníků. Jedná se tedy o bezpečnou technologii.
Platební brána Pays
Velice oblíbená je platební brána Pays, kterou zvládnete nastavit i sami, aniž byste museli mít nějaké znalosti z oblasti programování. Obchodníci, kteří si nechali platební bránu Pays implementovat na své e-shopy, si pochvalují absenci nesmyslných poplatků a funkce, které žádná jiná platební brána nedokázala nabídnout. Samozřejmostí je také rychlá technická podpora, jež je vám nápomocna při jakémkoliv problému.
Prostřednictvím platební brány Pays mohou zákazníci platit tak, jak jim to nejvíce vyhovuje – kartou, bankovním převodem, QR platbou, skrze PayPal, Apple Pay či Google Pay, mobilem a podobně. Systém Pays sdružuje všechny platební metody a platební brána funguje na všech zařízeních bez ohledu na operační systém.
Dokonce si můžete nastavit, kdo zaplatí poplatky. Mají se naúčtovat automaticky zákazníkovi, nebo vám?
Článek není historický text a informace v něm uvedené nemusí vyjadřovat názory redakce.