vání potřebné, a jednou s motorem koupen, nevyžaduje žádných nákladů dalších; možno tedy říci, že jest trvanlivosti téměř nevyčerpatelné. Rovněž i to nutno uvésti, že při tomto druhu zapalování jest každé nebezpečí explose úplně a naprosto vyloučeno.
Řemenice pohonná spojena jest s náboji kola zadního, na niž otáčivý pohyb žlábkem opatřené řemeničky motoru pomocí pevné řemenové šňůry se přenáší. Klikové ložisko je tak upraveno, že po uvedení kola a motoru v pohyb protivným šlápnutím zůstanou kliky v libovolné poloze státi, tak že pak šlapátka pro pohov nohou slouží.
Celá manipulace s uváděním stroje v činnost a zastavování
Nádržku benzinu naplníme čistým benzinem (spec. váhy 0.69 až 0.71), přitáhnutím páky nazvedneme ventil motoru a tím zároveň uzavřeme ventil karbur
témata článku:
Diskuze k článku „Jak vypadal a fungoval první český motocykl Slavia od Laurin & Klement“