Historický obrázek: Příprava parní lokomotivy na jízdu.
snímek je použit v článku:
Důvody železničních neštěstí? I po sto letech stále stejné!
Kdo se nám pokusil ukrást 1500 km železničních tratí a málem způsobil válečný konflikt?
Nebezpečný azbest jako surovina pro výrobu železničních pražců?
Rok 1908: Proč se na českém nádraží nejde domluvit česky?
Rok 1922: Proč strojvůdce vyskočil z rozjeté parní lokomotivy a jak potom dopadl její průjezd Bohumínem?
Rok 1927: Novinka, které zlepší bezpečnost na železnici
Rok 1929: Tragická série nehod na nádraží v Přerově
Rok 1937: Nepozorný železničář a jeho štěstí v neštěstí
Štědrá odměna za sestrojení první české parní lokomotivy
Železniční nehoda, při které parní vlak přeskočil vzdálenost 100 metrů
Železniční pražce: kolik jich potřebují všechny železnice světa?
historický obrázek si můžete prohlédnout i v kolorizované verzi